Aktualności
Od dzisiaj BOK Energi w Wejherowie nieczynny
powrótBiuro Obsługi Klienta Energi w Wejherowie dzisiaj przestanie działać.
Firma skupia się na dalszym rozwoju obsługi telefonicznej i internetowej. O pozostawienie BOK-u apelują samorządowcy powiatu wejherowskiego i puckiego. W tej sprawie wystosowano specjalne pismo.
Grupa ENERGA wprowadza zmiany w obsłudze i sprzedaży. Wynikać one mają ze spadającej liczby osób korzystających z tradycyjnych punktów obsługi klienta, co sprawia, że ich funkcjonowanie traci ekonomiczne uzasadnienie.
Innego zdania są sami klienci Energi, którzy nie kryją swojego oburzenia.
- Totalna bzdura. Jestem oburzony. Ja mieszkam w Wejherowie, to jest w porządku, ale to okoliczni mieszkańcy wsi wszystko załatwiali tutaj. Teraz będą musieli dojechać do Gdyni. Na poczekalni zawsze jest co najmniej 20 osób - wyjaśnia Marian z Wejherowa.
W BOK-u w Wejherowie pracuje 7 osób. W związku z zamknięciem placówki zlikwidowane zostaną wszystkie stanowiska. Jednak dla części pracowników przygotowano propozycję dalszej współpracy w ramach Grupy ENERGA. Dla pozostałych przygotowano specjalny pakiet osłonowy – w trzech możliwych do wyboru wariantach.
Klienci korzystający do tej pory z tradycyjnych biur obsługi klienta będą mieli do dyspozycji rozwijane od kilku lat i sprawdzone sposoby na załatwienie wszystkich spraw związanych z energią elektryczną.
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta – dostęp przez internet 24h na dobę
W czynnym 24 godziny na dobę eBOKu (ebok.energa.pl) każdy może uzyskać szczegółowe informacje o swojej umowie, cenach usług, płatnościach, pobrać formularze kontaktowe czy złożyć reklamację. Wszystkie te czynności mogą zostać wykonane z domu lub z dowolnego innego miejsca. Stale rozwijane jest również mobilne Biuro Obsługi Klienta (meBOK), które w formie aplikacji na telefony z systemami iOS i Android oferuje podobne funkcjonalności co eBOK.
Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta – dostęp przez 12h na dobę
tBOK, dostępne przez 12 godzin na dobę pod numerem 555 555 500 pozwala załatwić wszystkie sprawy związane z podpisywaniem umów czy rozliczeniem rachunków za prąd. Średni czas połączenia to ok. 4-5 minut. Połowa połączeń odbierana jest przez konsultantów w czasie poniżej 20 s., a zdecydowana większość spraw załatwiana jest podczas pierwszego kontaktu. To wygodna propozycja szczególnie dla osób starszych, które nie muszą dojeżdżać do placówki i ponosić dodatkowych kosztów. Ponadto, dużym ułatwieniem jest możliwość podpisania umowy bez konieczności bezpośredniej wizyty w biurze obsługi. Telefonicznie można uzgodnić warunki umowy, którą kurier dostarczy bezpłatnie do podpisu na wskazany przez klienta adres. tBOK czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 08.00 do 20.00.
Komentarze