Aktualności
Coraz lepiej w Wydziale Komunikacji
powrótOd 400 do 500 petentów – to liczba osób, która codziennie przewija się przez Wydział Komunikacji w Starostwie Powiatowym.
W zeszłym roku podjęto już pewne kroki, które miały zminimalizować bardzo długie kolejki. 'Wydłużyliśmy godziny pracy. Pracujemy od godziny 7.00 do 17.30. Wdrożyliśmy usługę telefonicznej rezerwacji terminu wizyty w celu dokonania rejestracji pojazdu.” - powiedział Maciej Dawidowski naczelnik Wydziału Komunikacji w wejherowskim Starostwie Powiatowym
Jednak petentów przybywa. W związku z tym podjęto decyzje o rozbudowie Wydziału Komunikacji. W miejscu gdzie niegdyś funkcjonował bar, przeprowadzono modernizacje i od 20 stycznia bieżącego roku uruchomiono dodatkowe stanowiska obsługi. „Postanowiliśmy rozwiązać umowę z lokalem gastronomicznym, który przez wiele lat u nas funkcjonował i te pomieszczenia przeznaczyć dla Wydziału Komunikacji. Przenieśliśmy zatem obsługę związane z prawami jazdy.”- powiedział Józef Reszke starostwa wejherowski.
Teraz osoby, które chcą rozwiązać wszelkie sprawy związane z prawem jazdy będą obsługiwane w jednym z sześciu nowych stanowisk. W pomieszczeniu gdzie dotychczas funkcjonowały te stanowiska będzie zwiększona liczba miejsc do obsługi petentów w kwestii przede wszystkim rejestracji pojazdów.
Remont kosztował ponad 100 tysięcy złotych wraz z całym wyposażeniem i z przygotowaniem nowego archiwum.
Komentarze